DIY: OBALY NA MOBIL


Ahoj všichni! Taky by jste chtěli mít skvělý obal na mobil, ale na internetu se vám žádný nelíbí? Tak proč si obal podle vašich představ nevyrobíte doma? Je to jednoduché a zaplatíte jen za jednu věc- PRŮHLEDNÝ OBAL NA VÁŠ MOBIL

Jeden obal budete mít hotový asi za 10 minut :-). A jak na to?
Nejdříve si obal obkreslíte, vystřihnete a zkusíte jestli dobře sedí v průhledném obalu. No a potom už kreslíte, čmáráte, krčíte, stříháte podle vaši libosti a fantazii.  
Na tenhle obal jsem použila dekorativní lepící pásku z IKEA a napsala jsem na něj I CAN DO IT - asi protože toho teď ve škole budu mít fakt dost, ale já to zvládnu!! . Každý obal je originální, žádný takový na internetu nenajdete a to se mi líbí. 
Tak co ? Vyzkoušíte si takový obal vyrobit? :) 





6 komentářů:

  1. Fakt super návod :) ale pri mojej šikovnosti sa obal radšej oplatí kúpiť ako vyrobiť :D ...a dosť pekne kreslíš :)

    http://apieceofusss.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se to líbí :)) děkuji

    OdpovědětVymazat
  3. Takovéto obaly si tvořím už dlouho. Je to mnohem levnější a taky si to můžeš vlastně vyrobit jen podle své představivosti... Jinak se ti ty obaly moc povedly!

    OdpovědětVymazat
  4. Takovéto obaly si tvořím už dlouho. Je to mnohem levnější a taky si to můžeš vlastně vyrobit jen podle své představivosti... Jinak se ti ty obaly moc povedly!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow