LETS CHANGE THE WORLD 1 FACE AT A TIME; 1:FACEWATCH

Ahoj! Zdravím všechny. Po nějaké době je tady opět článek a tentokrát vám ukážu věc, kterou jsem si koupila a nikdy ji nesundám z ruky. O co jde?


Slyšeli jste už o hodinkách 1:Face watch? Jsou to hodinky, které jsou v různých barvách a každá barva podporuje jinou charitu. Já si vybrala Bílo žluté hodinky, které podporují zdroje pitné vody. Hodinky mi přišli do 3 dnů od objednání. Samozřejmě za příplatek je doma můžete mít už druhý den. Co jsem zapomněla říct je to, že hodinky jsou zrcadlové, aby jste vždy když se podíváte na hodiny viděli tvář co něco změnila. Není to krásný? 

Bílé- hlad
Černé- rakovina
Červená- aids
Žluto bílá- voda
Růžová- rakovina prsou 
Oranžová- zvířata
Žlutá- vzdělání 
Modrá- životní prostředí
Červeno bílá- přírodní katastrofy

Hodinky stojí 1200Kč. Není to zrovna levné, ale..my máme peněz a všeho dost no ne? To radši vyhodíte 1200Kč za oblečení, kterého máte plnou skříň? Ne.. ty peníze dáte na dobrou věc a budete vědět, že jste pomohli někomu tam v tom světě, kde výplata dělá 50 korun. 
:) 
Určitě mrkněte na jejich stránky! http://1facewatch.cz/


2 komentářů:

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow