FOCENÍ S PT-PICTURE

Ahoj ahoj! Zdravím všechny a doufám, že se máte skvěle, tak jako já! Dneska se s vámi chci podělit o fotky, které jsem fotila s mojí starší sestrou Terkou. Tyhle prázdniny byly hoodně teplé, co si budeme povídat a proto jsme fotily právě v bazénu. Člověk si řekne, že to není žádná fuška, ale bazén nás moc nezchladil, protože měl asi 31°. Takže jsem se potila i pod vodou.
Sestřina stránka na facebokuJ je PT-Picture tak se můžete podívat na další fotky!J

Pokračujte ve čtení článku pro více fotek♥










4 komentářů:

  1. krásne fotky ! sestra má talent :)

    http://landofourdreams.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Druhá fotka je úplně wau! A ještě se mi líbí ta v klobouku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super fotky. Na třetí vypadáš dokonale!

    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow