DIY ORIGINÁLNÍ SEŠIT DO ŠKOLY

Ahojte! Určitě nemusím říkat, že za pár dní usedne většina z nás zase do školních lavic (doufám, že jsem vám nezkazila náladu). Já osobně už chytám takovou tu ''horečku'' že se těším do školy, těším se na nákup zase všech možných věcí do pouzdra (nejlíp růžových a chlupatých). Je tu ale jeden problém. Taky se vám nelíbí žádný ze sešitů? Všechny jsou stejné, bez nápadů, nudné a barva je taky nic moc. Právě proto tady pro vás mám krátký návod jak si ozdobit vlastní sešit do školy. Tak pojďme na to. Je to rychlovka, 20 minut max. :)

Jako první si vybereme obrázek. Já si vybrala znuděný obličej Kanyeho Westa na sešit, který budu používat na většinu předmětů (kromě matematiky a fyziky, ostatní si z tohoto sešitu budu přepisovat do pc). Škola je nudná tak proč nevybrat odpovídající obrázek že? Kim jak brečí jsem si vybrala na matematiku, kterou naprosto nenávidím, takže taky to sedí. No a nakonec princeznu jak drží hamburger jsem si vybrala na malý sešitek na poznámky a Dú. 



Obrázky vytiskneme na celou A4 (změňte si i okraje, aby jste obrázek měli opravdu po celém papíru). Tady vidíte co budeme potřebovat: sešity, lepidlo určené pro kutilky a nějaké pravítko, kterým papír se sešitem uhladíme.
Sešit potřeme lepidlem a pak na něj dáme papír s libovolným obrázkem. Pořádně, ale opatrně uhladíme papír, aby nevznikly vlnky. 
Pak už jen počkáma až lepidlo zaschne (jestli vám papír nebude držet u okraje přelepte izolepou)
Výsledky:



Doufám, že se vám výsledky líbí :). Budu ráda za komentář..no vlastně za všechno. Určitě mi dejte do komentáře váš blog a já se na něj ráda podívám:). Mějte se pěkně.






5 komentářů:

  1. Tak to su pecka zošity :)) :3 škoda že nemáme farebnú tlačiareň :/ ale nápad fajt super :)
    Www.zosvetaslavy.blog.cz :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) i černobíle by to nebylo špatné ale.:)

      Vymazat
  2. :))) Tak to je super, rozhodně budeš mít nejoriginálnější sešity v celé třídě! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow