PALETKA OČNÍCH STÍNŮ 'THE NUDES' -MAYBELLINE

Kdo je nadšený z nové paletky očních stínů ‘THE NUDES‘ od Maybelline? Tato paletka byla dlouho očekávána a ihned vyprodána J, protože je to jedna z úplně prvních paletek, které jsou k dostání snad ve všech drogériích. No a prostě další důvod je, že nejde nemilovat a netoužit po paletce, která má 12 krásných NUDE barviček J.
Maybelline ‘THE NUDES‘ paletka má jak už jsem zmínila 12 odstínů- 6 matných a 6 třpytivých.  Celková kvalita je dobrá, i když některé z matných stínů jsou trochu suché (např. černá), ale to mi nevadí. Pro mě nejlepší odstíny jsou z horní řady: světle šedá(# 2), střední bronz (# 4), šedá (# 6) a ze spodního řádku: všechny J i ta černá. 
V horním řádku to vypadá, že některé barvy (jako čísla # 1, # 3 a # 11), nebyly moc pigmentované, ale opravdu to tak jen vypadá J slibuji.
Celkově tato paleta je skvělá za ty penízky! Já ji koupila ve slevě (Nečekala jsem na slevu, pouze jen byla pořád vyprodaná) za 270 Kč. Jsem ráda, že je tato paletka trvalý přírůstek do Maybelline koutku J !

Máte tuhle paletku očních stínů také? Vyzkoušeli jste ji? Půjdete na lov do drogérie? J Napište mi komentář! 


0 komentářů:

Okomentovat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow