DIY ŠUMIVÉ BOMBY DO KOUPELE

Co je lepší než napuštěná vana, jen pro tebe, kde si můžeš plně odpočinout po těžkém dni? Vana s bombami do koupele! Výroba je opravdu jednoduchá. V DM drogerii můžete koupit bomby za cca 40-50 Kč za jeden kus! Ukážu ti, jak si takovou šumivou bombu vyrobit doma a vyjde tě to o moc levněji.
Jediné co budeme potřebovat jsou hrnek jedlé sody,1/2 hrnku potravinářské kyseliny citrónové, 1/2 hrnku  soli do koupele, asi tři lžíce rostlinného oleje a jednu lžíci vody.
Jedlou sodu jsem dnes koupila v DM drogerii za 80 Kč /bílý vršek/, kyselinu citrónovou taky seženete normálně v obchodě /na polovinu hrnku vám výjde zhruba 5 baleníček co mám já/. Samozřejmě můžete přidat i třeba sušené květy :).


Nejdříve do větší misky smícháme SODU, KYSELINU CITRÓNOVOU A SŮL DO KOUPELE.
Potom do malinké misky smícháme olej a vodu, kterou po malých dávkách přidáváme do suché směsi sody, kys.citrónové, soli do koupele a mícháme.
Směs by měla mít konzistenci vlhkého písku a mělo by jít vytvořit z ní kouli.
Pokud nejde opět přidávejte po malých dávkách olej s vodou. Opravdu po malých dávkách jinak se může stát, že vám směs vyšumí dřív, než z ní uděláte nějaký tvar. /lepší je použít rozprašovač/
 Na tvar můžete použít obyčejné formičky, nebo vykrajovátko na cukroví. Já jsem vytvarovala ve dlaních kuličky a potom pomocí vykrajovátka i srdíčka.

Tento DIY nápad se mi hrozně líbí a našla jsem doma i krásnou dřevěnou krabičku do které jsem všechen výtvor poskládala.

Určitě zkuste! Může to být i skvělý dáreček pro maminky, pro přítele/přítelkyni..pro všechny!
Zatím ahoj!

3 komentářů:

  1. Tak to musím zkusit :) super nápad! Díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Budu ráda když to zkusíš. Nemáš zač:)

      Vymazat
  2. wooow, tak toto je fakt skvelé!! :)
    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow