ALIEXPRESS- ŠTĚTCE

Ahoj ahoj! Už mi přišlo pár věcí ze známého obchodu Aliexpress a jak jsem slíbila tak taky konám a mám tady na pár věcí recenzi! Článek bude opravdu zdlouhavý a tak na každou věc napíšu zvlášť článek ať se do toho nezamotáme.

Takže první věc, kterou vám ukážu jsou štětce na makeup. Dlouho jsem chtěla štětce, protože nesnáším, když si dávám třeba makup rukama a pak je mám celé špinavé a zalepené a to potřebuju dát ještě řasenku, tvářenku, pudr..takže se musím jít umýt a pak pokračovat. Vybírala jsem poměrně dlouhou dobu, dívala jsem se na různé recenze na youtube a na recenze od různých blogerek. Petra lovely hair má video, kde srovnává štětce originál od různých značek se štětci z eBay. Samozřejmě má pravdu, že kvalita štětců z eBay není taková jako originál, ale když si vezmete, že JEDEN štětec v obchodě koupíta za minimálně 250 Kč a na aliexpress/eBay koupíte celou sadu levněji tak je to bomba! Hlavně pro mě jako pro studentku, která nevydělává a kosmetice se profesionálně nevěnuje. Určitě profesionálové si můžou dovolit takové pálky vrážet do potřeb, ale my normální smrtelníci jen stěží.
Takže tady máte moje krasavce! Jsem opravdu nadšená, bála jsem se co mi příjde, ale jsem hrooozně moc ráda, že jsem si koupila právě tyhle! Sada obsahuje 8 štětců- Tvářenka, konturování a 2 na makeup. Menší štětce potom na oči a jeden na korektor. Ale je samozřejmě jen na vás na co štětce použijete.
Mě tahle úúúžasná sada stála v přepočtu 237 Kč a s plnou peněženkou (internetová stránka přes kterou nakoupíte z jakéhokoliv intern. obchodu a plná peněženka vám automaticky vrátí nějaké procento z nákupu zpět)  jsem zaplatila asi jen 230 Kč. Plná peněženka je skvělá stránka, protože vám takhle z nákupu vrátí nějaké procento ceny zpět a jakmile dosáhnete 100 Kč můžete si penízky nechat poslat na kreditku! Určitě se zaregistrujte (stačí jen email) a vyzkoušejte!
 Odkaz na Plnou peněženku máte tady www. Za zkoušku nic nedáte ne? Určitě jestli chcete větší info ptejte se a já se pokusím odpovědět.
Dále k štětcům..objednala jsem je asi 14.3. (2 týdny zpět), takže došli celkem rychle! Došli mi pečlivě zabaleny v bublinkové folii a v černém sáčku. Jsou pěkně huňaté, krásně hebunké a nepelichají! Je docela sranda, že jsem je viděla na pinkpanda.cz za 800 Kč..přesně tyhle štětce! Stejné fotky jako na aliexpressu akorát cena 3x větší. Takže pokud chcete štětce na makeup a nevíte jaké..doporučuji tyhle! Odkaz na štětce www. Nemůžu se dočkat až s nimi zkusím udělat nějaký look pro vás:3. 
Zatím se s vámi loučím!

2 komentářů:

  1. Vypadají krásně! Plánuji si z nějakého podobného eshopu také podobnou sadu pořídit. Určitě se to vyplatí víc, protože co se týče kvality, nepotřebuji nic extra. :)
    Diary of a Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Ja mám štetce objednané z Ebay a som s nimi veľmi spokojná :)

    http://best-copy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvou návštěvu i za každý komentář! :)

Používá technologii služby Blogger.

CHYSTÁM

Můj denní makeup
Dovolená v DUBAI
RECEPT: Čokoládový fondán
Follow